http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/seatkayah_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Seat&Kayah

W 2009 roku SEAT wprowadził na rynek drugą generację SEAT-a Leona z odnowioną stylistyką. Analizując badania jakościowe, uznaliśmy, że nowy SEAT Leon idealnie spełniał kobiece oczekiwania. Do tej pory komunikacja była kierowana do mężczyzn, teraz skierowaliśmy ją do kobiet. Naszym kluczowym wyzwaniem było znalezienie niestandardowego sposobu pokazania auta tak, aby wyróżnił się na tle aktywnej w mediach konkurencji. Szukaliśmy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym kobiety zwrócą uwagę na nasz produkt, a my zbudujemy oczekiwany wizerunek marki. Komunikacja mediowa miała także na celu pozyskać bazę danych potencjalnych klientek, z którymi marka poprzez kampanie zbudowała pozytywne relacje.

 

Nowy SEAT został jednym z bohaterów teledysku promującego najnowszą płytę Kayah „Jak skała”. Zarówno Kayah, jak i jej najnowsza płyta, stanowiły doskonałe uosobienie atrybutów marki. Wspólnie opracowaliśmy scenariusz, aby w sposób nieinwazyjny i spójny z teledyskiem pokazać atrybuty samochodu. Udało nam się zaprezentować zmienioną stylistykę wnętrza oraz dynamiczny wygląd samochodu. Z serwisem infomuzyka.pl zorganizowaliśmy po raz pierwszy dedykowany konkurs, promujący nowego SEAT-a i nową płytę Kayah. Patronat medialny serwisu infomuzyka.pl nad płytą Kayah wzmocnił zainteresowanie konkursem poprzez silną promocję redakcyjną nowej płyty artystki. Każdy uczestnik konkursu trafiał do bazy potencjalnych Klientów SEAT-a.

Obecność w teledysku wyróżniła SEAT-a na tle konkurencji. Pokazaliśmy samochód w niestandardowy sposób. Zyskaliśmy duże audytorium dzięki emisji teledysku m.in. w stacjach muzycznych TV oraz w sekcjach muzy-cznych portali internetowych. Teledysk obejrzało 114 tysięcy internautów na youtube. Dwukrotnie przekroczyliśmy zakładaną liczbę uczestników konkursu. Ponad 60% uczestników stanowiły kobiety. Konkurs w Internecie dostarczył nam bazę danych potencjalnych klientów.