Zwiększenie siły marki poprzez wybór najlepszej strategii

Zobacz wideo

RAM ™

Relevant Awareness Measurement

Pobierz materiały o RAM

Realizacja

  • Badanie on-line
Więcej
  • Dedykowana aplikacja do realizacja badania
  • Krótki czas realizacji dzięki wystandaryzowanej technologii
  • Brak zniekształceń wynikających z interakcji z ankieterem w eksperymentach naukowych w psychologii

Wyniki

  • Atrybuty unikatowe dla marki
  • Atrybuty generyczne dla kategorii
Więcej
  • Szczegółowa analiza silnych i słabych stron badanych marek
  • Wizerunkowa mapa rynku
  • Korelacja wizerunków poszczególnych marek
  • Wskaźnik siły marki
  • Analiza lojalności klientów badanych marek

Zastosowanie

  • Potencjał i kierunki rozwoju marki
    reakcje automatyczne + czasy reakcji
  • Tracking wizerunku marki
Więcej
  • Wybór najskuteczniejszej kopii TV pod względem budowania wizerunku marki
  • Analiza różnych grup celowych
  • Opracowanie precyzyjnego briefu komunikacyjnego
  • Dobór odpowiednich mediów, celebrytów, product placement, akcji sponsoringowych

Metodologia

  • Badania pozadeklaratywne
    reakcje automatyczne + czasy reakcji
  • Badania świadomości atrybutów marki
Więcej
  • Zastosowanie specjalnej formuły zadawania pytań oraz pomiarczasów reakcji umożliwia dotarcie do automatycznych postaw konsumentów (i wyjście poza deklaracje)
  • Zweryfikowana metodologia, bazująca na naukowej wiedzy dotyczącej funkcjonowania człowieka oraz na metodach badawczych z powodzeniem stosowanych w eksperymentach naukowych w psychologii
 

Metodologia opracowana przy współpracy z :

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401