• nagrody-new.png

KLIENCI

...

Joanna Kozakiewicz, Dyr. Marketingu Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

Wiarygodny i solidny Partner

Universal McCann dał się poznać jako wiarygodny i solidny partner. Pragnę podkreślić, że szczególnie doceniamy szybkość realizacji, jakość usług, stosowanie profesjonalnych narzędzi, a także możliwość uwzględniania naszych indywidualnych potrzeb, jako klienta.

Firma zatrudnia pomocnych i kompetentnych pracowników, jednym słowem posiada wyspecjalizowaną kadrę. Cenimy sobie bardzo zaangażowanie, rzetelność i dyspozycyjność zespołu bezpośrednio z nami współpracującego.

Joanna Kozakiewicz, Dyr. Marketingu Jutrzenka Colian Sp. z o.o.

Joanna Pędzińska, Zastępca Dyrektora Biura Marketingu i Produktu PLL LOT S.A.

Wysoki poziom doradztwa strategicznego


Dotychczasowa współpraca trwa z powodzeniem od 4 lat i udowodniła, że firmę cechuje:

  • Wysoki poziom doradztwa strategicznego.
  • Umiejętność efektywnego planowania mediów, dopasowania kanałów promocji do specyfiki kampanii i potrzeb klienta.
  • Otwartość na działania niestandardowe.
  • Terminowość.
  • Efektywna współpraca z mediami zarówno w Polsce jak i na terenie Europy, Ameryki Północnej i Bliskim Wschodzie (m.in. kampania Nowej Taryfy First Minute).
  • Transparentność rozliczeń.

Joanna Pędzińska, Zastępca Dyrektora Biura Marketingu i Produktu PLL LOT S.A.

Łukasz Tłuchowski, Senior Brand Manager GY & DU

Profesjonalne podejście i zaangażowanie zespołu

We współpracy z UMC, przede wszystkim, cenimy profesjonalne podejście i zaangażowanie zespołu z nami współpracującego, a także rzetelność w przygotowywaniu rekomendacji dla naszych marek.

Oprócz planowania mediów UMC oferuje również, wsparcie w postaci szkoleń z zakresu mediów oraz nowych trendów pojawiających się na rynku. W sposób efektywny planuje działania dla marek dysponujących niższymi budżetami.

Łukasz Tłuchowski, Senior Brand Manager GY & DU

Monika Damrath-Gujska, Kierownik zespołu ds. Planowania i Zakupu Mediów, PKO Bank Polski

Usługi na najwyższym poziomie

Profesjonalizm, elastyczność, zaangażowania i szybkość w działaniu oraz siła negocjacyjna tej Agencji sprawiają, że naszą współpracę można określić jako bardzo satysfakcjonującą.

Monika Damrath-Gujska, Kierownik zespołu ds. Planowania i Zakupu Mediów, PKO Bank Polski

Grupa Allegro Sp. z o.o.

Pełny profesjonalizm

Grupa Allegro współpracuje z Domem Mediowym Universal Mccann sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cybernetyki 19 w zakresie planowania i zakupu mediów od 1 lipca 2014 roku.

W tym czasie UM potwierdził swój profesjonalizm w zakresie planowania mediów oraz otwartość na poszukiwanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań mediowych.
UM cechuje zrozumienie potrzeb klienta, elastyczność i zaangażowanie.

Grupa Allegro

MEDIA

..

Robert Biegaj, Dyrektor Handlowy Interia.pl

Świetni negocjatorzy / innowacyjność

To jest zespół ludzi, którzy bardzo twardo negocjują, którzy bardzo dobrze reprezentują swoich klientów zarówno w codziennej pracy, jak i przy całorocznych negocjacjach. To są na pewno osoby, które wiedzą, o co chodzi w Internecie. Nie planują go standardowo, nie korzystają z najprostszej drogi, tylko szukają takich rozwiązań, które na koniec dnia okazują się zarówno efektywne dla samego klienta, jak i popychają tę branżę po prostu do przodu.

Robert Biegaj, Dyrektor Handlowy Interia.pl

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka Dyrektor Sprzedaży Polsat Media

Efektywność / Wzajemne zaufanie

Współpracuję z  Universal McCann w zasadzie od początku funkcjonowania rynku telewizyjnego w Polsce. Zespół telewizyjny Universal McCann to wysokiej klasy specjaliści, kupują i planują kampanie bardzo efektywnie. Nasza współpraca oparta jest na wzajemnym zaufaniu, co nie ukrywam bardzo sobie cenię.

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka Dyrektor Sprzedaży Polsat Media

NAGRODY

2017                                                                                                                                        

Golden Arrow dla UM i Reprise w kategorii digital marketing - social media, za kampanię o.b.® – „Mówmy otwarcie” (Johnson & Johnson).

Mobile Trends Awards wyróżnienie dla UM i Reprise Media za kampanię "Mobile sprzedaje bilety! – PLL LOT

2016     

MIXX Awards 2016: brąz w kategorii Cross-Media Integration za kampanię "Allegro Święta 2015" (UM, Reprise Media, Allegro)

Agencja Mediowa Roku: wg Advertising Age

Globalna Agencja Mediowa Roku: wg branżowego pisma Adweek

2015     

Impactor: Dom Mediowy Roku 2014

EFFIE – srebro w kategorii B2B, PKO Bank Polski "Korporacje"

EFFIE – brąz w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski "Kamień z serca"

2014     

Impactor: Dom Mediowy Roku 2013

Impactor: CSR Projekt Roku 2013, UM "Happiness Program" 

EFFIE - GRAND PRIX w kategorii Long-Term Marketing Excellence, PKO Bank Polski "Doskonały pracownik banku"

EFFIE – złoto w kategorii Long-Term Marketing Excellence, PKO Bank Polski "Doskonały pracownik banku"

EFFIE – brąz w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski "Achilles"

Leadership Award for Contribution to Market Research– nagroda przyznana podczas Marketing Congress w Indiach dla Tadeusza Żórawskiego

2013     

Impactor: wyróżnienie w kategorii Dom Mediowy Roku 2012

Impactor: wyróżnienie w kategorii Projekt Badawczy Roku 2012 dla UM Shopper Sciences 

2012     

Impactor: Dom Mediowy Roku 2011

Impactor: Projekt Badawczy Roku 2011 za RAM TM (Relevant Awareness Measurement)

EFFIE – srebro w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski

EFFIE – srebro w kategorii LIMITED BUDGET, Hasbro "Monopoly Polska"

Profesjonalne podejście i zaangażowanie zespołu

We współpracy z UMC, przede wszystkim, cenimy profesjonalne podejście i zaangażowanie zespołu z nami współpracującego, a także rzetelność w przygotowywaniu rekomendacji dla naszych marek.

Oprócz planowania mediów UMC oferuje również, wsparcie w postaci szkoleń z zakresu mediów oraz nowych trendów pojawiających się na rynku. W sposób efektywny planuje działania dla marek dysponujących niższymi budżetami.

Łukasz Tłuchowski, Senior Brand Manager GY & DU

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401