http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/polpharma_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Polpharma

Naszym wyzwaniem było budowanie wizerunku Polopiryny jako marki dbającej to zdrowie, rodzinnej, skutecznej. Silne kampanie reklamowe konkurencji odwoływały się głównie do negatywnych skojarzeń, my postanowiliśmy komunikować atrybuty marki w lekki i zabawny sposób.

Profilaktyka zdrowia i hartowanie się stały się wiodącymi elementami kampanii. Zachęcaliśmy do podnoszenia odporności. Aby odróżnić się od konkurencji mocno obecnej w telewizji i uniknąć clutteru, oparliśmy kampanię na obecności w mediach, w których konkurencja jest mniej aktywna. Radio Zet było wiodącym medium akcji "Hartujemy Polskę z Polopiryną". Wspierały go outdoor, telewizja oraz Internet. Komunikaty w tych mediach odwoływały się do niestandardowej aktywności na antenie radiowej. Słuchacze radia opowiadali, jakie są ich pomysły na hartowanie się, jak rodzinnie i aktywnie spędzają czas w zimie. Dzwoniąc do Radia Zet mogli nagrać swoje pomysły na automatycznej sekretarce. Osoby, których propozycje były najciekawsze, przedstawiały je każdego dnia w porannym finale konkursu na antenie Radia Zet. Nagrodami były rodzinne wyjazdy w góry.

Marka Polopiryna została powiązana z pozytywnymi emocjami. Obserwowano wyraźny wzrost intencji zakupu Polopiryny oraz duże zainteresowanie akcją wśród słuchaczy radia.