http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/czasoumilacze_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Plus Czasoumilacze

Naszym wyzwaniem było wypromowane zupełnie nowej usługi. Kładąc nacisk na niestandardowe formy reklamowe, mieliśmy skłonić użytkowników Plusa do skorzystania z usługi RBT (ring back tone) i zainteresowania nią swoich znajomych. Komunikowaliśmy nową usługę Plusa poprzez silne promowanie świadomości istnienia zespołu The Czasoumilacze. Oprócz mediów zasięgowych, e-PR-u, duży nacisk położyliśmy na wykorzystanie działań niestandardowych i interaktywność z fanami zespołu. W stacjach muzycznych rotacja i częstotliwość spotów budowała wrażenie różnorodności dyskografii zespołu i percepcję usługi z szeroką biblioteką utworów. W prasie zamieściliśmy cykl artykułów opisujących zespół. W Internecie prowadziliśmy kampanię odsłonową i w wyszukiwarkach. Na portalach umożliwiających prezentację wideoklipów, zamieściliśmy spoty The Czasoumilaczy. Powstał specjalny blog Czasoumilaczy, a na portalach społecznościowych profile członków zespołu. Kampanię wspierał OOH jako zapowiedzieć trasy koncertowej zespołu. Ponad 1 000 000 unikalnych użytkowników usługi w ciągu 4 miesięcy, 560 000 unikalnych użytkowników odwiedziło blog The Czasoumilacze, Ponad 540 000 osób obejrzało teledyski The Czasoumilaczy na YouTube.