NAGRODY
2018
Mobile Trends Awards: wyróżnienie dla UM i Reprise za kampanię Poznaj Niestraszki! (PZU) - kategoria "Kampania marketingowa"
2017
Effie Awards - srebro dla UM za kampanię "Mówmy otwarcie", zrealizowaną na zlecenie Johnson & Johnson dla marki o.b.® (kategoria:uroda i pielęgnacja)
Golden Arrow dla UM i Reprise w kategorii digital marketing - social media, za kampanię o.b.® – „Mówmy otwarcie” (Johnson & Johnson).
Mobile Trends Awards wyróżnienie dla UM i Reprise Media za kampanię "Mobile sprzedaje bilety! – PLL LOT
2016
MIXX Awards 2016: brąz w kategorii Cross-Media Integration za kampanię "Allegro Święta 2015" (UM, Reprise Media, Allegro)
Agencja Mediowa Roku: wg Advertising Age
Globalna Agencja Mediowa Roku: wg branżowego pisma Adweek
2015
Impactor: Dom Mediowy Roku 2014
EFFIE – srebro w kategorii B2B, PKO Bank Polski "Korporacje"
EFFIE – brąz w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski "Kamień z serca"
2014
Impactor: Dom Mediowy Roku 2013
Impactor: CSR Projekt Roku 2013, UM "Happiness Program"
EFFIE - GRAND PRIX w kategorii Long-Term Marketing Excellence, PKO Bank Polski "Doskonały pracownik banku"
EFFIE – złoto w kategorii Long-Term Marketing Excellence, PKO Bank Polski "Doskonały pracownik banku"
EFFIE – brąz w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski "Achilles"
Leadership Award for Contribution to Market Research– nagroda przyznana podczas Marketing Congress w Indiach dla Tadeusza Żórawskiego
2013
Impactor: wyróżnienie w kategorii Dom Mediowy Roku 2012
Impactor: wyróżnienie w kategorii Projekt Badawczy Roku 2012 dla UM Shopper Sciences
2012
Impactor: Dom Mediowy Roku 2011
Impactor: Projekt Badawczy Roku 2011 za RAM TM (Relevant Awareness Measurement)
EFFIE – srebro w kategorii BANKOWOŚĆ, PKO Bank Polski
EFFIE – srebro w kategorii LIMITED BUDGET, Hasbro "Monopoly Polska"