Czułe Historie TOUS z polskim akcentem

Producent biżuterii TOUS prowadzi akcję reklamową najnowszej kolekcji jesień/zima 2018. Jej głównym elementem jest kolejny film reklamowy z serii „Czułe Historie”, w którym zagrała aktorka Gwyneth Paltrow. Wyjątkowym akcentem w najnowszej edycji „Czułych Historii nr 9” jest udział znanego, polskiego aktora Piotra Fronczewskiego, który udzielił swojego głosu jednemu z bohaterów spotu.

Najnowszy spot reklamy z serii Czułe Historie TOUS dostępny jest pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=VrwnNobY51Q&feature=youtu.be

Działania reklamowe najnowszej kolekcji biżuterii TOUS obejmują digital, kino oraz prasę. Za pełną obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreację spotu przygotowała agencja SCPF. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401