PZU z kampanią promującą bezpieczeństwo dzieci na drodze

Rozpoczął się kolejny rok szkolny i wiele dzieci porusza się pieszo po drogach. Dlatego ważne jest, aby były one bardzo dobrze widoczne.

Firma PZU realizuje specjalną kampanię edukacyjną pod hasłem „Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze”. Jej celem jest poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. Do połowy września br. PZU przekaże 1,6 miliona odblasków z wbudowaną migającą lampką wszystkim uczniom szkół podstawowych z klas I-III w całej Polsce.

UM jest odpowiedzialny za pełną obsługę mediową tej akcji w telewizji, internecie oraz w kinach. 

Więcej informacji o kampanii https://media.pzu.pl/pr/400163/akcja-odblaski-dziecko-bezpieczne-na-drodze

 

2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401