Oranżada Hellena w Mikołajkowym Bloku Polsatu

Oranżada Hellena (Colian) wzięła udział w przedsięwzięciu charytatywnym na ogromną skalę - Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 blok reklamowy obejrzało ponad 6 milionów widzów, co według wstępnych szacunków pozwoliło zebrać ponad 1,2 mln złotych.

Chcąc zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o konkretnej godzinie Telewizję Polsat lub telewizję internetową Ipla. Dotychczas, podczas 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 mln złotych.

Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy był elementem trwającej od listopada do Bożego Narodzenia kampanii telewizyjnej Oranżady Helleny. Za zakup i planowanie kampanii odpowiada dom mediowy UM.

 

2019-04-17 13:41:51
Producent batonów Wanted, wafli Dare i herbatników Puf wybrał naszą agencję do obsługi mediowej wszystkich kampanii promocyjnych.
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401