Oranżada Hellena w Mikołajkowym Bloku Polsatu

Oranżada Hellena (Colian) wzięła udział w przedsięwzięciu charytatywnym na ogromną skalę - Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 blok reklamowy obejrzało ponad 6 milionów widzów, co według wstępnych szacunków pozwoliło zebrać ponad 1,2 mln złotych.

Chcąc zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o konkretnej godzinie Telewizję Polsat lub telewizję internetową Ipla. Dotychczas, podczas 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 mln złotych.

Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy był elementem trwającej od listopada do Bożego Narodzenia kampanii telewizyjnej Oranżady Helleny. Za zakup i planowanie kampanii odpowiada dom mediowy UM.

 

2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401