Oranżada Hellena w Mikołajkowym Bloku Polsatu

Oranżada Hellena (Colian) wzięła udział w przedsięwzięciu charytatywnym na ogromną skalę - Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 blok reklamowy obejrzało ponad 6 milionów widzów, co według wstępnych szacunków pozwoliło zebrać ponad 1,2 mln złotych.

Chcąc zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o konkretnej godzinie Telewizję Polsat lub telewizję internetową Ipla. Dotychczas, podczas 14. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 mln złotych.

Kwota ta została w całości przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Specjalny blok reklamowy był elementem trwającej od listopada do Bożego Narodzenia kampanii telewizyjnej Oranżady Helleny. Za zakup i planowanie kampanii odpowiada dom mediowy UM.

 

2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401