Mixx Awards dla UM

Agencje mediowe UM i Reprise (grupa IPG Mediabrands) znalazły się wśród zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska. Brązowa statuetka Mixx Awards została przyznana za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.

 

 

O tej kampanii mówił cały świat - od amerykańskiego Huffingtonpost.com, brytyjskiego "The Independent", po arabską telewizję Al-Dżazira.

To storytelling w najlepszym wydaniu i triumf emocji. „Allegro – czego szukasz?” to koncepcja skupiająca się na pozytywnych uczucia, towarzyszących nam w życiu codziennym. Dzięki holistycznemu podejściu znacznie przekroczyliśmy założone cele i rynkowe benchmarki.

2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401