Mixx Awards dla UM

Agencje mediowe UM i Reprise (grupa IPG Mediabrands) znalazły się wśród zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska. Brązowa statuetka Mixx Awards została przyznana za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.

 

 

O tej kampanii mówił cały świat - od amerykańskiego Huffingtonpost.com, brytyjskiego "The Independent", po arabską telewizję Al-Dżazira.

To storytelling w najlepszym wydaniu i triumf emocji. „Allegro – czego szukasz?” to koncepcja skupiająca się na pozytywnych uczucia, towarzyszących nam w życiu codziennym. Dzięki holistycznemu podejściu znacznie przekroczyliśmy założone cele i rynkowe benchmarki.

2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401