Srebrne Effie za kampanię "Mówmy otwarcie"

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie Awards 2017 przedstawiciele UM odebrali srebrną Effie za kampanię "Mówmy otwarcie", zrealizowaną na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. Przy projekcie tej akcji zespół domu mediowego współpracował z agencją VML Poland. 

 

 Effie to kolejna, po Golden Arrow, nagroda dla kampanii "Mówmy otwarcie". 

2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401