Srebrne Effie za kampanię "Mówmy otwarcie"

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie Awards 2017 przedstawiciele UM odebrali srebrną Effie za kampanię "Mówmy otwarcie", zrealizowaną na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. Przy projekcie tej akcji zespół domu mediowego współpracował z agencją VML Poland. 

 

 Effie to kolejna, po Golden Arrow, nagroda dla kampanii "Mówmy otwarcie". 

2019-04-17 13:41:51
Producent batonów Wanted, wafli Dare i herbatników Puf wybrał naszą agencję do obsługi mediowej wszystkich kampanii promocyjnych.
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401