Dermika promuje In-Tense

Na rynku debiutuje jedna z największych nowości technologicznych w kosmetologii – seria kosmetyków In-Tense marki Dermika (Orkla Care SA). Wprowadzeniu nowej linii preparatów towarzyszy kampania reklamowa. Za planowanie i zakup mediów dla wszystkich działań marketera odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands). 
 
W ramach promocji zaplanowano kampanię w prasie (komunikacja w tytułach z segmentu lux, w tym w m.in. „Twój Styl”, „Pani”) oraz kampanię odsłonową i działania contentowe w mediach online (serwisy kobiece: m.in. kobieta.wp.pl, ofeminin.pl, styl.pl).
 
Działania promocyjne potrwają do grudnia br.
 
Kreację materiałów prasowych i digitalowych przygotowała firma Hand Made.
 
W produkcji kremów In-Tense wykorzystano technologię napinających mikrotaśm, czyli tzw. kinesiotaping. Cała seria kremów Dermika In-Tense charakteryzuje się kompleksowym działaniem przeciwzmarszczkowym. Preparaty znacząco poprawiają właściwości skóry, jej nawilżenie, elastyczność i jędrność, które są kluczowe w redukcji głębokich, już utrwalonych zmarszczek.
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401