Jordan piosenką zachęca dzieci do mycia zębów

Marka Jordan (należąca do Orkla Care S.A.) prowadzi akcję marketingową szczoteczek Jordan Step by Step, dedykowanych dla dzieci w trzech grupach wiekowych: 0-2, 3-5 i 6-9 lat. Platforma komunikacji została oparta na działaniach promocyjnych w stacjach telewizyjnych Nickelodeon i Nick Jr., serwisach społecznościowych  Jordan i Nick oraz na stronie internetowej Nick.com.pl. Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiadają Agnieszka Lelonkiewicz, Brand Manager marki Jordan, dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz dział projektów niestandardowych Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

W ramach akcji promocyjnej przygotowano wyjątkową piosenkę, która zachęca dzieci do prawidłowego mycia zębów i promuje szczoteczki Jordan Step by Step. Specjalnie na potrzeby tej akcji Mediabrands Studios przygotował teledysk, który będzie emitowany w telewizji i internecie przez cały miesiąc . 

Dodatkowo przygotowano trzy spoty produktowe, dedykowane każdej z grup wiekowych. Każda z reklam prezentuje produkty kierowane do dzieci w określonym wieku: 0-2, 3-5 i 6-9 lat. Równocześnie na Nick.com.pl uruchomiono działania promocyjne wspierające kampanię, w tym m.in. konkurs, w którym do wygrania jest ponad 60 nagród ufundowanych przez markę Jordan. Dzieci, żeby wziąć udział w konkursie mogą zagrać w grę w której walczą szczoteczką Jordan z kosmicznymi bakteriami, a rodzice młodszych dzieci  muszą rozwiązać quiz wiedzy o higienie jamy ustnej. Dodatkowo skuteczność akcji wzmocnią minisite’y, których zawartość została dopasowana do potrzeb dzieci i wizerunku marki Jordan.

Wsparcie promocyjne wszystkich zaplanowanych działań oraz ich oprawę graficzną zapewnił nadawca Nickelodeon –  Viacom International Media Networks. 

2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401