Jordan piosenką zachęca dzieci do mycia zębów

Marka Jordan (należąca do Orkla Care S.A.) prowadzi akcję marketingową szczoteczek Jordan Step by Step, dedykowanych dla dzieci w trzech grupach wiekowych: 0-2, 3-5 i 6-9 lat. Platforma komunikacji została oparta na działaniach promocyjnych w stacjach telewizyjnych Nickelodeon i Nick Jr., serwisach społecznościowych  Jordan i Nick oraz na stronie internetowej Nick.com.pl. Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiadają Agnieszka Lelonkiewicz, Brand Manager marki Jordan, dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz dział projektów niestandardowych Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

W ramach akcji promocyjnej przygotowano wyjątkową piosenkę, która zachęca dzieci do prawidłowego mycia zębów i promuje szczoteczki Jordan Step by Step. Specjalnie na potrzeby tej akcji Mediabrands Studios przygotował teledysk, który będzie emitowany w telewizji i internecie przez cały miesiąc . 

Dodatkowo przygotowano trzy spoty produktowe, dedykowane każdej z grup wiekowych. Każda z reklam prezentuje produkty kierowane do dzieci w określonym wieku: 0-2, 3-5 i 6-9 lat. Równocześnie na Nick.com.pl uruchomiono działania promocyjne wspierające kampanię, w tym m.in. konkurs, w którym do wygrania jest ponad 60 nagród ufundowanych przez markę Jordan. Dzieci, żeby wziąć udział w konkursie mogą zagrać w grę w której walczą szczoteczką Jordan z kosmicznymi bakteriami, a rodzice młodszych dzieci  muszą rozwiązać quiz wiedzy o higienie jamy ustnej. Dodatkowo skuteczność akcji wzmocnią minisite’y, których zawartość została dopasowana do potrzeb dzieci i wizerunku marki Jordan.

Wsparcie promocyjne wszystkich zaplanowanych działań oraz ich oprawę graficzną zapewnił nadawca Nickelodeon –  Viacom International Media Networks. 

2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401