Golden Arrow dla UM i Reprise'a

Podczas tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow agencje UM i Reprise zdobyły nagrodę główna w kategorii digital marketing - social media, za kampanię o.b.® – „Mówmy otwarcie” (Johnson & Johnson). Zwycięską pracę wybrało jury złożone z przedstawicieli marketerów i agencji, pod przewodnictwem Artura Sikory, dyrektora marketingu Banku Zachodniego WBK. 

Organizatorem konkursu Golden Arrow są VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenia Marketingu SMB. 
 
 
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401