Golden Arrow dla UM i Reprise'a

Podczas tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow agencje UM i Reprise zdobyły nagrodę główna w kategorii digital marketing - social media, za kampanię o.b.® – „Mówmy otwarcie” (Johnson & Johnson). Zwycięską pracę wybrało jury złożone z przedstawicieli marketerów i agencji, pod przewodnictwem Artura Sikory, dyrektora marketingu Banku Zachodniego WBK. 

Organizatorem konkursu Golden Arrow są VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenia Marketingu SMB. 
 
 
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401