UM w grupie najwyżej ocenionych agencji

W najnowszym raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”, opracowanym przez magazyn „Media i Marketing Polska”, grupa IPG Mediabrands (UM, Initiative, U2 Media) osiągnęła najwyższą średnią ocen spośród wszystkich grup międzynarodowych domów mediowych. Ponadto, redakcja przyznała jednej z naszych agencji - U2 Media -  tytuł „Ulubieńca Klientów”.

 

Powyższy wynik bazuje na badaniach satysfakcji klientów, realizowanych od wielu lat przez niezależny instytut Kantar Millward Brown. 

Serdecznie dziękujemy za docenienie naszych wysiłków i wystawienie nam wysokich ocen. Czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do pracy

 

Równocześnie, w tegorocznej edycji raportu redakcja "Media i Marketing Polska" wystawiła bardzo dobrą ocenę agencji UM. Na szczególną uwagę twórców analizy zasłużyły m.in. nawiązanie strategicznego partnerstwa z YouTube, poszerzenie oferty analitycznej oraz wypracowanie ponad 10-proc. dynamiki obrotów. Badania satysfakcji klientów zbliżone są do średniej dla agencji sieciowych. 

 

 

2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401