UM w grupie najwyżej ocenionych agencji

W najnowszym raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”, opracowanym przez magazyn „Media i Marketing Polska”, grupa IPG Mediabrands (UM, Initiative, U2 Media) osiągnęła najwyższą średnią ocen spośród wszystkich grup międzynarodowych domów mediowych. Ponadto, redakcja przyznała jednej z naszych agencji - U2 Media -  tytuł „Ulubieńca Klientów”.

 

Powyższy wynik bazuje na badaniach satysfakcji klientów, realizowanych od wielu lat przez niezależny instytut Kantar Millward Brown. 

Serdecznie dziękujemy za docenienie naszych wysiłków i wystawienie nam wysokich ocen. Czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do pracy

 

Równocześnie, w tegorocznej edycji raportu redakcja "Media i Marketing Polska" wystawiła bardzo dobrą ocenę agencji UM. Na szczególną uwagę twórców analizy zasłużyły m.in. nawiązanie strategicznego partnerstwa z YouTube, poszerzenie oferty analitycznej oraz wypracowanie ponad 10-proc. dynamiki obrotów. Badania satysfakcji klientów zbliżone są do średniej dla agencji sieciowych. 

 

 

2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401