Fachowa pomoc z PZU Dom

Akcja reklamowa ubezpieczenia PZU Dom skierowana jest przede wszystkim do osób nieubezpieczonych oraz do tych, którzy ubezpieczają już swój majątek lecz szukają najkorzystniejszej oferty. Kampania wystartowała 20 maja i potrwa do 31 lipca br. Prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Grupa IPG Mediabrands). 

Więcej o kampanii http://media.pzu.pl/pr/355657/fachowa-pomoc-z-pzu-dom

 

2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401