Awanse w zespole digital UM

Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba awansowali w zespole digitalowym domu mediowego UM (grupa IPG Mediabrands).

Czerwiński objął stanowisko digital platforms managera (dotychczas senior digital planner/buyer), a Zaremba został digital plannerem/buyerem (poprzednio junior digital planner/buyer).

 


Tomasz Czerwiński w agencji UM pracuje od 2015 roku. Wcześniej związany był z ZenithOptimedia oraz MediaCom Warszawa. W branży reklamowej pracuje od 2011 roku. Ukończył Międzywydziałowe Studia Ochrony Środowiska na UW.


Erwin Zaremba z domem mediowym UM związany jest od marca 2016 r. Poprzednio pracował w Antygrupie (m.in. serwisy Antyweb, MamStartup, NowyMarketing) oraz Polskapresse. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych.

2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401