TOUS opowiada Czułe Historie

Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands). Więcej o kampanii można przeczytać m.in. http://publicrelations.pl/gwyneth-paltrow-w-nowej-kampanii-reklamowej-marki-tous/

2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401