Soraya stawia wyzwanie

Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

Marka Soraya (Orkla Care S.A.) rozpoczęła akcję promocyjną, wspierającą nowe produkty w znanej linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24 – Antycellulit Antyglikacja.. Projekt realizowany jest pod hasłem #sorayabodychallenge i jego celem jest zachęcenie konsumentki do stosowania produktów Soraya BodyDiet24 szczególnie nowych produktów  Antycellulit Antyglikacja. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie #sorayabodychallenge i podają swoje lifehacki na walkę z cellulitem.

Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

 

W ramach działań niestandardowych Soraya realizuje konkurs, w którym zachęca kobiety do wrzucaniu swoich lifehacków (wypróbowanych sposobów, które w połączeniu ze skutecznością produktów Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja, pomogą zredukować cellulit i ujędrnić ciało) do serwisów socialmediowych w postaci zdjęć (lifehack&opakowanie Soraya BodyDiet24) razem z hashtagiem #SorayaBodyChallenge). Główną nagrodą w konkursie będzie profesjonalna sesja w magazynie „Avanti”.

Kampania internetowa ma charakter zasięgowy i obejmuje takie m.in. serwisy jak: Player.pl, Gazeta, Onet oraz radio OpenFM. Wykorzystano formaty display oraz video.

Akcja reklamowa prowadzona jest także w kilkunastu wybranych tytułach prasowych (m.in. „Gala”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Party”, „Be Active”.

Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401