Soraya stawia wyzwanie

Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

Marka Soraya (Orkla Care S.A.) rozpoczęła akcję promocyjną, wspierającą nowe produkty w znanej linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24 – Antycellulit Antyglikacja.. Projekt realizowany jest pod hasłem #sorayabodychallenge i jego celem jest zachęcenie konsumentki do stosowania produktów Soraya BodyDiet24 szczególnie nowych produktów  Antycellulit Antyglikacja. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie #sorayabodychallenge i podają swoje lifehacki na walkę z cellulitem.

Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

 

W ramach działań niestandardowych Soraya realizuje konkurs, w którym zachęca kobiety do wrzucaniu swoich lifehacków (wypróbowanych sposobów, które w połączeniu ze skutecznością produktów Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja, pomogą zredukować cellulit i ujędrnić ciało) do serwisów socialmediowych w postaci zdjęć (lifehack&opakowanie Soraya BodyDiet24) razem z hashtagiem #SorayaBodyChallenge). Główną nagrodą w konkursie będzie profesjonalna sesja w magazynie „Avanti”.

Kampania internetowa ma charakter zasięgowy i obejmuje takie m.in. serwisy jak: Player.pl, Gazeta, Onet oraz radio OpenFM. Wykorzystano formaty display oraz video.

Akcja reklamowa prowadzona jest także w kilkunastu wybranych tytułach prasowych (m.in. „Gala”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Party”, „Be Active”.

Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br.
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401