Momenty są kluczowe

UM (grupa IPG Mediabrands), opublikował wyniki kolejnej fali trackingu social mediów:"The Meaning of Moment. Wave 9". Badaniem objęto 52 tys. aktywnych użytkowników internetu z 78 państw.

Tegoroczne badania pokazały m.in., że 85 proc. respondentów używa messengerów do komunikacji z rodziną i przyjaciółmi. Systematycznie wzrasta poziom aktywności internautów w mediach społecznościowych. Zmienia się jednak cel, do którego są używane. Ostatnie badania Wave 9 uwydatniają, że media społecznościowe w coraz mniejszym stopniu służą rozrywce, a w coraz większym autopromocji. Analizy UM pokazały także, że użytkownicy coraz bardziej są uzależnieni od mediów społecznościowych, a odcięci od nich, doświadczają „FOMO” odczuwając całą gamę negatywnych emocji m.in. dyskomfort, strach, gniew.

Po raz pierwszy w badaniu Wave zidentyfikowano MOMENTY doświadczane przez konsumentów. Są to sytuacje, w których marki – dopasowując się do potrzeby chwili - mają szansę efektywnego zaistnienia. Począwszy od chwil spędzanych wspólnie z rodziną, w życiu zawodowym, codziennych rytuałów, do momentów szczególnych i wyjątkowych. MOMENTY - opisane poprzez emocje, jakie się z nimi wiążą oraz potrzeby które spełniają - stanowią kopalnię insightów mediowych dających reklamodawcom potężne narzędzie umożliwiające osadzenie właściwego przekazu w odpowiednim miejscu i czasie. „Ustalenie trafnej relacji pomiędzy wybraniem odpowiedniego miejsca i czasu wymaga wcześniej analizy i zrozumienia podstawowych pojęć: Kto, Jak i najważniejszego Dlaczego. Wave 9 wzbogaca nas w odpowiedzi na te pytania” -  mówi Glen Parker, Head of UM Insight, EMEA i autor Wave 9.

MOMENTY pogrupowano w kilka tematycznych kategorii: rodzina, finanse, hobby, praca, technologie, zakupy, dbanie o siebie, życie społeczne oraz podróżowanie. Łącznie określono około 130 takich sytuacji, opisanych przez emocje i potrzeby.

 

2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401