TrendBook 2017 - Porzeczywistość

Natalia Hatalska już po raz szósty przygotowała gruntowną analizę trendów, które w najbliższym czasie zdominują świat. Tegoroczna publikacja poświęcona jest kilku tematom, które autorka skupiła pod jednym hasłem - PORZECZYWISTOŚĆ. W raporcie można znaleźć opis siedmiu zjawisk, pogrupowanych w czterech kategoriach: technologia, kultura, społeczeństwo i ekonomia. Łącznie Hatalska wskazuje na takie trendy jak: Post-Reality, Postkomunikacja, Post-Earth, Womenomics, The Power of No, Postprawda, Ekonomia subskrypcji. Jej analizy wsparte są badaniami na reprezentatywnej grupie polskich internautów, pokazujące ich stosunek do technologii w ogóle, ale i do omawianych trendów. 

Najnowszą edycję TrendBooka można pobrać ze strony www.hatalska.com. Szczególnie zachęcamy do przeczytania tekstu Pawła Orkwiszewskiego, Chief Strategy Officer w IPG Mediabrands. (...) - Wszystkie postzjawiska uwzględnione w tegorocznym Trendbooku niosą w sobie konkretną siłę rażenia, potencjał zmiany społecznej na dużą skalę rozumianej jako zasięg i głębia zmian. Potencjał ten nie jest widoczny na pierwszy rzut oka, jednak ma te same źródła. Za każdym stoi konkretna siła (lub jej kombinacje): technologia, ciekawość, odwaga, determinacja lub kapitał (włożony, oczekiwany lub zagrożony). Nie, nie są to zjawiska z kategorii science fiction. To realne nurty, które dotkną nas wszystkich. Umiejętne wykorzystanie ich postpotencjału powinno czerpać z tych samych źródeł.- podsumowuje Orkwiszewski. (str. 102-104)

UM (grupa IPG Mediabrands) jest partnerem Trendbooka 2017.

2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401