TrendBook 2017 - Porzeczywistość

Natalia Hatalska już po raz szósty przygotowała gruntowną analizę trendów, które w najbliższym czasie zdominują świat. Tegoroczna publikacja poświęcona jest kilku tematom, które autorka skupiła pod jednym hasłem - PORZECZYWISTOŚĆ. W raporcie można znaleźć opis siedmiu zjawisk, pogrupowanych w czterech kategoriach: technologia, kultura, społeczeństwo i ekonomia. Łącznie Hatalska wskazuje na takie trendy jak: Post-Reality, Postkomunikacja, Post-Earth, Womenomics, The Power of No, Postprawda, Ekonomia subskrypcji. Jej analizy wsparte są badaniami na reprezentatywnej grupie polskich internautów, pokazujące ich stosunek do technologii w ogóle, ale i do omawianych trendów. 

Najnowszą edycję TrendBooka można pobrać ze strony www.hatalska.com. Szczególnie zachęcamy do przeczytania tekstu Pawła Orkwiszewskiego, Chief Strategy Officer w IPG Mediabrands. (...) - Wszystkie postzjawiska uwzględnione w tegorocznym Trendbooku niosą w sobie konkretną siłę rażenia, potencjał zmiany społecznej na dużą skalę rozumianej jako zasięg i głębia zmian. Potencjał ten nie jest widoczny na pierwszy rzut oka, jednak ma te same źródła. Za każdym stoi konkretna siła (lub jej kombinacje): technologia, ciekawość, odwaga, determinacja lub kapitał (włożony, oczekiwany lub zagrożony). Nie, nie są to zjawiska z kategorii science fiction. To realne nurty, które dotkną nas wszystkich. Umiejętne wykorzystanie ich postpotencjału powinno czerpać z tych samych źródeł.- podsumowuje Orkwiszewski. (str. 102-104)

UM (grupa IPG Mediabrands) jest partnerem Trendbooka 2017.

2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401