TrendBook 2017 - Porzeczywistość

Natalia Hatalska już po raz szósty przygotowała gruntowną analizę trendów, które w najbliższym czasie zdominują świat. Tegoroczna publikacja poświęcona jest kilku tematom, które autorka skupiła pod jednym hasłem - PORZECZYWISTOŚĆ. W raporcie można znaleźć opis siedmiu zjawisk, pogrupowanych w czterech kategoriach: technologia, kultura, społeczeństwo i ekonomia. Łącznie Hatalska wskazuje na takie trendy jak: Post-Reality, Postkomunikacja, Post-Earth, Womenomics, The Power of No, Postprawda, Ekonomia subskrypcji. Jej analizy wsparte są badaniami na reprezentatywnej grupie polskich internautów, pokazujące ich stosunek do technologii w ogóle, ale i do omawianych trendów. 

Najnowszą edycję TrendBooka można pobrać ze strony www.hatalska.com. Szczególnie zachęcamy do przeczytania tekstu Pawła Orkwiszewskiego, Chief Strategy Officer w IPG Mediabrands. (...) - Wszystkie postzjawiska uwzględnione w tegorocznym Trendbooku niosą w sobie konkretną siłę rażenia, potencjał zmiany społecznej na dużą skalę rozumianej jako zasięg i głębia zmian. Potencjał ten nie jest widoczny na pierwszy rzut oka, jednak ma te same źródła. Za każdym stoi konkretna siła (lub jej kombinacje): technologia, ciekawość, odwaga, determinacja lub kapitał (włożony, oczekiwany lub zagrożony). Nie, nie są to zjawiska z kategorii science fiction. To realne nurty, które dotkną nas wszystkich. Umiejętne wykorzystanie ich postpotencjału powinno czerpać z tych samych źródeł.- podsumowuje Orkwiszewski. (str. 102-104)

UM (grupa IPG Mediabrands) jest partnerem Trendbooka 2017.

2019-04-17 13:41:51
Producent batonów Wanted, wafli Dare i herbatników Puf wybrał naszą agencję do obsługi mediowej wszystkich kampanii promocyjnych.
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401