Soraya wraca z reklamą do telewizji

Soraya (Orkla Care) rozpoczęła kampanię reklamową jednej ze swoich najważniejszych linii kosmetyków dla kobiet Soraya Intensywna Naprawa. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji. Działania reklamowe w tym medium ruszyły 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Spoty zostaną wyemitowane w największych stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

 

Image and video hosting by TinyPic

Najnowsza kampania reklamowa Soraya Intensywna Naprawa obejmie, oprócz telewizji, także działania w prasie i Internecie.

Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”.

Działania reklamowe w Internecie obejmą promocje w serwisach VOD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google. 

Cała kampania potrwa aż do końca kwietnia br. Za całość obsługi mediowej linii Soraya Intensywna Naprawa odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
2017-03-24 10:54:33
UM opublikował wyniki kolejnej fali trackingu social mediów:"The Meaning of Moment. Wave 9". Nowym elementem badania jest określenie MOMENTÓW, które dają markom lepsze możliwości komunikacji.
2017-03-23 14:37:26
"Wirtualne Media" piszą o nas: UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media
2017-03-19 20:08:45
Natalia Hatalska opublikowała kolejną edycję TrendBooka. W tym roku tematem przewodnim raportu jest PORZECZYWISTOŚĆ. Partnerem raportu, od samego początku, jest dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 11 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401