Soraya wraca z reklamą do telewizji

Soraya (Orkla Care) rozpoczęła kampanię reklamową jednej ze swoich najważniejszych linii kosmetyków dla kobiet Soraya Intensywna Naprawa. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji. Działania reklamowe w tym medium ruszyły 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Spoty zostaną wyemitowane w największych stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

 

Image and video hosting by TinyPic

Najnowsza kampania reklamowa Soraya Intensywna Naprawa obejmie, oprócz telewizji, także działania w prasie i Internecie.

Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”.

Działania reklamowe w Internecie obejmą promocje w serwisach VOD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google. 

Cała kampania potrwa aż do końca kwietnia br. Za całość obsługi mediowej linii Soraya Intensywna Naprawa odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401