UM dla kampanii "Wielkie kłamstewka" HBO

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands) zaplanował i kupił media offline'owe dla kampanii reklamowej najnowszej produkcji firmy HBO - "Wielkie kłamstewka".
Działania promocyjne obejmują prasę (wybrane magazyny lifestyle’owe: „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Viva!” i „Uroda życia”). Ponadto w lutym br. w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek „Wielkich kłamstewek” będzie również reklamowany w radiu m.in. w Radiu ZET, RMF FM i rozgłośniach należących do Agory. Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska.

 

Działania promocyjne potrwają do końca lutego br.

Polska premiera „Wielkich kłamstewek” na antenie HBO odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równolegle z premierą amerykańską. „Wielkie kłamstewka” to siedmioodcinkowy miniserial z Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley w rolach głównych. Produkcja oparta została na bestellerowej powieści Liane Moriarty o tym samym tytule.

2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401