UM dla kampanii "Wielkie kłamstewka" HBO

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands) zaplanował i kupił media offline'owe dla kampanii reklamowej najnowszej produkcji firmy HBO - "Wielkie kłamstewka".
Działania promocyjne obejmują prasę (wybrane magazyny lifestyle’owe: „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Viva!” i „Uroda życia”). Ponadto w lutym br. w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek „Wielkich kłamstewek” będzie również reklamowany w radiu m.in. w Radiu ZET, RMF FM i rozgłośniach należących do Agory. Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska.

 

Działania promocyjne potrwają do końca lutego br.

Polska premiera „Wielkich kłamstewek” na antenie HBO odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równolegle z premierą amerykańską. „Wielkie kłamstewka” to siedmioodcinkowy miniserial z Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley w rolach głównych. Produkcja oparta została na bestellerowej powieści Liane Moriarty o tym samym tytule.

2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401