Komentarz Jakuba Radziwilskiego, TV Buying Managera w Universal McCann Polska

Wczorajszy wyczyn Roberta Lewandowskiego podczas meczu Borussii z Realem obejrzało przeszło 4,5 miliona Polaków. Największą oglądalność zgromadziło TVP1 z widownią przekraczającą 4 miliony oraz udziałami widowni w grupie wszystkich widzów na poziomie 28,1% , a w grupie wiekowej 16-49 na poziomie 30,3%.
 
17 lat minęło od ostatniej bramki strzelonej przez Polaka w półfinale Ligi Mistrzów, a czterech goli na tym szczeblu rozgrywek nie strzelił jeszcze żaden Polak. Docenili to również widzowie, gdyż wczorajszy mecz był najlepiej oglądanym w tym sezonie Ligi Mistrzów. Dla porównania pamiętny finał LM pomiędzy Liverpoolem a Milanem z Jerzym Dudkiem w roli głównej obejrzało przeszło 5,5 miliona widzów – jeżeli Borussia trafi do finału oglądalność ta zapewne będzie jeszcze wyższa.
 
Mimo kryzysu Polskiej Reprezentacji, rodacy skupiają się na dopingowaniu Borussii Dortmund z trzema Polakami w rolach głównych – potwierdzeniem tego jest fakt, że spośród pięciu  meczów o najwyższej oglądalności w tegorocznej LM aż w czterech grała właśnie drużyna z Dortmundu.
 
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401