Komentarz Jakuba Radziwilskiego, TV Buying Managera w Universal McCann Polska

Wczorajszy wyczyn Roberta Lewandowskiego podczas meczu Borussii z Realem obejrzało przeszło 4,5 miliona Polaków. Największą oglądalność zgromadziło TVP1 z widownią przekraczającą 4 miliony oraz udziałami widowni w grupie wszystkich widzów na poziomie 28,1% , a w grupie wiekowej 16-49 na poziomie 30,3%.
 
17 lat minęło od ostatniej bramki strzelonej przez Polaka w półfinale Ligi Mistrzów, a czterech goli na tym szczeblu rozgrywek nie strzelił jeszcze żaden Polak. Docenili to również widzowie, gdyż wczorajszy mecz był najlepiej oglądanym w tym sezonie Ligi Mistrzów. Dla porównania pamiętny finał LM pomiędzy Liverpoolem a Milanem z Jerzym Dudkiem w roli głównej obejrzało przeszło 5,5 miliona widzów – jeżeli Borussia trafi do finału oglądalność ta zapewne będzie jeszcze wyższa.
 
Mimo kryzysu Polskiej Reprezentacji, rodacy skupiają się na dopingowaniu Borussii Dortmund z trzema Polakami w rolach głównych – potwierdzeniem tego jest fakt, że spośród pięciu  meczów o najwyższej oglądalności w tegorocznej LM aż w czterech grała właśnie drużyna z Dortmundu.
 
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401