TrendBook 2016

Na ten moment czekamy co roku! Przedstawiamy najnowszy TrendBook 2016 przygotowany przez Natalię Hatalską, która współpracuje z naszym domem mediowym jako Chief Inspiration Officer. Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest… człowiek, a Tadeusz Żórawski, prezes UM, podzieli się w raporcie swoim rozumieniem trendu „Smart Human”.

 

 

Tematem przewodnim tegorocznego TrendBooka, raportu poświęconego najistotniejszym trendom, jest CZŁOWIEK. Wśród wskazanych zjawisk, na które warto zwrócić uwagę w tym roku i w przyszłości, znajduje się pięć głównych trendów:

  • #MakeTechHuman – wykorzystanie technologii z obszaru LQT (ang. life quality technologies), poprawiających jakość naszego życia
  • #HumanInTheCentre – wykorzystanie technologii, które pozwalają na zanurzenie konsumenta
    w świecie marki, zapewniają mu bezpośrednie, emocjonalne doświadczenia (m.in. VR, AR, MR, haptic technologies, body tracking etc.)
  • #HumanTouchInConsumerExperience – wykorzystanie technologii po to, by relacja człowiek-maszyna sprawiała wrażenie relacji człowiek-człowiek (m.in. sztuczna inteligencja, sieci neuronowe, deep learning, big data, machine learning)
  • #BeABetterHuman – wykorzystanie technologii, która sprawia, że człowiek może przekraczać swoje własne ograniczenia (m.in. human enhancement technologies, gene editing/engineering)
  • #BeMoreHuman – trend społeczny, w ramach którego pokazujemy siebie takich, jakimi jesteśmy naprawdę, bez masek i udawania.

Życzymy przyjemnej lektury!

 

2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401