Universal McCann liderem dwóch światowych rankingów!

Dom mediowy UM (Universal McCann) został doceniony w dwóch prestiżowych rankingach globalnych. Według magazynu Adweek UM zwyciężyliśmy w rankingu „Global Media Agency of the Year”, a Advertising Age przyznał nam tytuł „Media Agency of the Year”.

UM został wyróżniony m.in. za szereg sukcesów, innowacyjność wdrażanych projektów oraz wysoki standard usług świadczonych na rzecz klienta. Otrzymane tytuły są potwierdzeniem faktu, że UM jest partnerem biznesowym, który wychodzi naprzeciw swoim klientom oferując im holistyczne spojrzenie na proces planowania mediów. Proponuje także skuteczne narzędzia, które umożliwiają im przeprowadzanie niestandardowych akcji oraz pracę na najwyższym poziomie. We wdrażaniu strategii dla klientów, UM bazuje na autorskiej koncepcji planowania „Moments Planning”, która stosowana jest we wszystkich oddziałach na świecie.

Dom mediowy UM w Polsce posiada również specjalistyczne komórki, które pomagają w rozwoju zakresu kompetencji oraz wdrażaniu nowych rozwiązań mediowych. Reprise Media odpowiada za działania reklamowe w digitalu, usługi performance oraz mobile marketing. Komórka specjalistyczna Mediabrands Studios zajmuje się z kolei branded contentem, product placementem oraz odpowiada za niestandardowe akcje mediowe.

2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401