Universal McCann liderem dwóch światowych rankingów!

Dom mediowy UM (Universal McCann) został doceniony w dwóch prestiżowych rankingach globalnych. Według magazynu Adweek UM zwyciężyliśmy w rankingu „Global Media Agency of the Year”, a Advertising Age przyznał nam tytuł „Media Agency of the Year”.

UM został wyróżniony m.in. za szereg sukcesów, innowacyjność wdrażanych projektów oraz wysoki standard usług świadczonych na rzecz klienta. Otrzymane tytuły są potwierdzeniem faktu, że UM jest partnerem biznesowym, który wychodzi naprzeciw swoim klientom oferując im holistyczne spojrzenie na proces planowania mediów. Proponuje także skuteczne narzędzia, które umożliwiają im przeprowadzanie niestandardowych akcji oraz pracę na najwyższym poziomie. We wdrażaniu strategii dla klientów, UM bazuje na autorskiej koncepcji planowania „Moments Planning”, która stosowana jest we wszystkich oddziałach na świecie.

Dom mediowy UM w Polsce posiada również specjalistyczne komórki, które pomagają w rozwoju zakresu kompetencji oraz wdrażaniu nowych rozwiązań mediowych. Reprise Media odpowiada za działania reklamowe w digitalu, usługi performance oraz mobile marketing. Komórka specjalistyczna Mediabrands Studios zajmuje się z kolei branded contentem, product placementem oraz odpowiada za niestandardowe akcje mediowe.

2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
2017-03-24 10:54:33
UM opublikował wyniki kolejnej fali trackingu social mediów:"The Meaning of Moment. Wave 9". Nowym elementem badania jest określenie MOMENTÓW, które dają markom lepsze możliwości komunikacji.
2017-03-23 14:37:26
"Wirtualne Media" piszą o nas: UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media
2017-03-19 20:08:45
Natalia Hatalska opublikowała kolejną edycję TrendBooka. W tym roku tematem przewodnim raportu jest PORZECZYWISTOŚĆ. Partnerem raportu, od samego początku, jest dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 11 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401