Universal McCann nagrodzony podczas gali Effie Awards 2015!

Kampanie przygotowane przez dom mediowy UM (Universal McCann) po raz kolejny znalazły się w gronie nagrodzonych w ramach konkursu Effie Awards 2015. W tegorocznej edycji konkursu jury przyznało nam statuetki za dwie kampanie realizowane dla PKO Banku Polskiego. Srebrną Effie otrzymaliśmy w kategorii „Business-to-business”, a brąz w kategorii „Bankowość”.
 
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards 2015, którego gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, jury pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, byłego prezesa LOT-u wyróżniło 49 kampanii.
 
Kampania „Korporacje”, którą realizowaliśmy dla PKO Banku Polskiego wraz z agencją DDB&Tribal została uhonorowana srebrną nagrodą Effie w kategorii Business-to-business. Działania w ramach kampanii „Kamień z serca”, promującej przejrzystą kartę kredytową i opracowanej przy udziale firm: DDB&Tribal, Value Media (Group One) oraz OS3, wyróżniono brązem.
 
Statuetki Effie Awards przyznawane są co roku twórcom i reklamodawcom najbardziej efektywnych kampanii komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji jury zgłoszono 171 kampanii w 21 kategoriach.
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401