Universal McCann nagrodzony podczas gali Effie Awards 2015!

Kampanie przygotowane przez dom mediowy UM (Universal McCann) po raz kolejny znalazły się w gronie nagrodzonych w ramach konkursu Effie Awards 2015. W tegorocznej edycji konkursu jury przyznało nam statuetki za dwie kampanie realizowane dla PKO Banku Polskiego. Srebrną Effie otrzymaliśmy w kategorii „Business-to-business”, a brąz w kategorii „Bankowość”.
 
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards 2015, którego gala odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, jury pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, byłego prezesa LOT-u wyróżniło 49 kampanii.
 
Kampania „Korporacje”, którą realizowaliśmy dla PKO Banku Polskiego wraz z agencją DDB&Tribal została uhonorowana srebrną nagrodą Effie w kategorii Business-to-business. Działania w ramach kampanii „Kamień z serca”, promującej przejrzystą kartę kredytową i opracowanej przy udziale firm: DDB&Tribal, Value Media (Group One) oraz OS3, wyróżniono brązem.
 
Statuetki Effie Awards przyznawane są co roku twórcom i reklamodawcom najbardziej efektywnych kampanii komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji jury zgłoszono 171 kampanii w 21 kategoriach.
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
2017-03-24 10:54:33
UM opublikował wyniki kolejnej fali trackingu social mediów:"The Meaning of Moment. Wave 9". Nowym elementem badania jest określenie MOMENTÓW, które dają markom lepsze możliwości komunikacji.
2017-03-23 14:37:26
"Wirtualne Media" piszą o nas: UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media
2017-03-19 20:08:45
Natalia Hatalska opublikowała kolejną edycję TrendBooka. W tym roku tematem przewodnim raportu jest PORZECZYWISTOŚĆ. Partnerem raportu, od samego początku, jest dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 11 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401