Trendbook 2014

Z radością udostępniamy kolejną edycję TrendBooka 2014 autorstwa Natalii Hatalskiej, która współpracuje z naszym domem mediowym jako Chief Inspiration Officer. Jakie będą najważniejsze trendy w tym roku?

TrendBook omawia tradycyjnie pięć najważniejszych trendów. W tym roku są to:

  1. Internet miejsc, czyli kontekst i mikrolokalizacja.
  2. Podłączony samochód, czyli Twój 4-metrowy smartfon.
  3. Roboty nadchodzą, odbiorą czy dadzą nam pracę?
  4. Zrównoważony rozwój, czyli ludzie, Ziemia, zysk, cel.
  5. Ekonomia deskali, czyli kiedy mały może tyle samo co duży.
Tegoroczne trendy komentują najważniejsi, najbardziej wpływowi i najbardziej znani eksperci w swoich kategoriach. W raporcie znajdziecie m.in. wypowiedzi: Jakuba Krzycha, współzałożyciela i CEO firmy Estimote; Nancy Lee Gioia, dyrektor Global Electrical, Connectivity and User Experience w Ford Motor Company; Katarzyny Dulko-Gaszyny, Kierownika ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Retail; Chrisa Andersona, amerykańskiego autora i przedsiębiorcy, wieloletniego redaktora naczelnego magazynu Wired, współzałożyciela i CEO 3DRobotics, wiodącej światowej firmy zajmującej się produkcją UAVs i  kilkunastu innych ekspertów. W tegorocznej edycji TrendBooka można znaleźć także podsumowanie ubiegłorocznych prognoz. Nie da się ukryć – jest co czytać!

Tradycyjnie część szóstą Trendbooka, w tym roku zatytułowaną CERCO, czyli szukam, przygotował Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann. Dlatego tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z wyjątkową publikacją Natalii Hatalskiej.

Warto wiedzieć

  • Universal MCCann jest partnerem wydania Trendbooka 2014.
  • TrendBook 2014 dostępny jest za darmo, ale w ramach usługi Pay with a Post/ Pay with
    a Tweet
    . Oznacza to, że informacja o pobraniu raportu pojawi się automatycznie na koncie użytkownika na Twitterze, na Facebooku lub na LinkedIn.

Klikajcie, pobierajcie i mówcie o tym innym

 

2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401