Trendbook 2014

Z radością udostępniamy kolejną edycję TrendBooka 2014 autorstwa Natalii Hatalskiej, która współpracuje z naszym domem mediowym jako Chief Inspiration Officer. Jakie będą najważniejsze trendy w tym roku?

TrendBook omawia tradycyjnie pięć najważniejszych trendów. W tym roku są to:

  1. Internet miejsc, czyli kontekst i mikrolokalizacja.
  2. Podłączony samochód, czyli Twój 4-metrowy smartfon.
  3. Roboty nadchodzą, odbiorą czy dadzą nam pracę?
  4. Zrównoważony rozwój, czyli ludzie, Ziemia, zysk, cel.
  5. Ekonomia deskali, czyli kiedy mały może tyle samo co duży.
Tegoroczne trendy komentują najważniejsi, najbardziej wpływowi i najbardziej znani eksperci w swoich kategoriach. W raporcie znajdziecie m.in. wypowiedzi: Jakuba Krzycha, współzałożyciela i CEO firmy Estimote; Nancy Lee Gioia, dyrektor Global Electrical, Connectivity and User Experience w Ford Motor Company; Katarzyny Dulko-Gaszyny, Kierownika ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Retail; Chrisa Andersona, amerykańskiego autora i przedsiębiorcy, wieloletniego redaktora naczelnego magazynu Wired, współzałożyciela i CEO 3DRobotics, wiodącej światowej firmy zajmującej się produkcją UAVs i  kilkunastu innych ekspertów. W tegorocznej edycji TrendBooka można znaleźć także podsumowanie ubiegłorocznych prognoz. Nie da się ukryć – jest co czytać!

Tradycyjnie część szóstą Trendbooka, w tym roku zatytułowaną CERCO, czyli szukam, przygotował Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann. Dlatego tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z wyjątkową publikacją Natalii Hatalskiej.

Warto wiedzieć

  • Universal MCCann jest partnerem wydania Trendbooka 2014.
  • TrendBook 2014 dostępny jest za darmo, ale w ramach usługi Pay with a Post/ Pay with
    a Tweet
    . Oznacza to, że informacja o pobraniu raportu pojawi się automatycznie na koncie użytkownika na Twitterze, na Facebooku lub na LinkedIn.

Klikajcie, pobierajcie i mówcie o tym innym

 

2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401