Z radością udostępniamy kolejną edycję TrendBooka 2014 autorstwa Natalii Hatalskiej, która współpracuje z naszym domem mediowym jako Chief Inspiration Officer. Jakie będą najważniejsze trendy w tym roku?

TrendBook omawia tradycyjnie pięć najważniejszych trendów. W tym roku są to:
- Internet miejsc, czyli kontekst i mikrolokalizacja.
- Podłączony samochód, czyli Twój 4-metrowy smartfon.
- Roboty nadchodzą, odbiorą czy dadzą nam pracę?
- Zrównoważony rozwój, czyli ludzie, Ziemia, zysk, cel.
- Ekonomia deskali, czyli kiedy mały może tyle samo co duży.
Tegoroczne trendy komentują najważniejsi, najbardziej wpływowi i najbardziej znani eksperci w swoich kategoriach. W raporcie znajdziecie m.in. wypowiedzi: Jakuba Krzycha, współzałożyciela i CEO firmy Estimote; Nancy Lee Gioia, dyrektor Global Electrical, Connectivity and User Experience w Ford Motor Company; Katarzyny Dulko-Gaszyny, Kierownika ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Retail; Chrisa Andersona, amerykańskiego autora i przedsiębiorcy, wieloletniego redaktora naczelnego magazynu Wired, współzałożyciela i CEO 3DRobotics, wiodącej światowej firmy zajmującej się produkcją UAVs i kilkunastu innych ekspertów. W tegorocznej edycji TrendBooka można znaleźć także podsumowanie ubiegłorocznych prognoz. Nie da się ukryć – jest co czytać!
Tradycyjnie część szóstą Trendbooka, w tym roku zatytułowaną CERCO, czyli szukam, przygotował Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann. Dlatego tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z wyjątkową publikacją Natalii Hatalskiej.
Warto wiedzieć
- Universal MCCann jest partnerem wydania Trendbooka 2014.
- TrendBook 2014 dostępny jest za darmo, ale w ramach usługi Pay with a Post/ Pay with
a Tweet. Oznacza to, że informacja o pobraniu raportu pojawi się automatycznie na koncie użytkownika na Twitterze, na Facebooku lub na LinkedIn.
Klikajcie, pobierajcie i mówcie o tym innym