Bakoma postawiła na współpracę z Universal McCann

Bakoma postawiła na współpracę z Universal McCann

Universal McCann obsługuje wszystkie marki Bakoma. Firma została wybrana w drodze przetargu.
 
To kolejny wygrany przetarg McCann. Co zdecydowało o przewadze firmy?
„Klient nie tylko docenił nasze doświadczenie, ale także zwrócił uwagę na sposób myślenia i efektywność narzędzi, którymi dysponujemy.”– wskazuje Zosia Sanejko, VP Universal McCann. „Istotną rolę odegrało również rozumienie potrzeb marek Bakoma w odniesieniu do wyzwań rynkowych, które stoją przed branżą spożywczą. Oferta okazała się oczywiście także najatrakcyjniejsza cenowo.” – dodaje Zofia Sanejko z Universal McCann.
 
Jednym z elementów działań realizowanych przez Universal McCann jest kampania jogurtów Bakoma 7 Zbóż (Bakoma). Najbardziej popularne marki Bakoma, cenione za wysoką jakość, niepowtarzalny smak i innowacyjność to: Premium Frutica, Twist, 7 zbóż i Bakuś.
Bakoma Sp. z o.o. to firma otwarta, nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się, ale przy tym z bogatą tradycją. Spółka powstała w 1989 roku i jest największym polskim producentem galanterii mlecznej.

2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
2017-05-05 10:19:37
Firma TOUS rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została jedna z najsławniejszych aktorek Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
Strona 1 z 12 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401