Kampania promocyjna czwartego sezonu serialu HBO Gra o tron

Od 24 marca trwa kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron.  Kampania reklamowa pojawi się m.in. na platformach społecznościowych, platformach VOD, w serwisach filmowych i Youtube oraz ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Kampania promująca kolejny sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Jej pierwsza część - teaserowa została zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka i wystartowała 10 lutego br. Drugi etap kampanii ruszył w ostatnim tygodniu marca.

Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD,  portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook). Działania wspierające premierę pojawią się także w serwisach gromadzących fanów fantasy i miłośników bestsellerowej sagi George’a Martina (np. kwietniowe wydanie Nowej Fantastyki pojawi się ze specjalnie okładką). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora).

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron, to kolejny projekt, który po serialu Detektyw został powierzony Universal McCann. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director w Universal McCann wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Radosławem Małyską.

Dla przypomnienia

Polska premiera kultowego serialu HBO odbędzie się już dzień po premierze amerykańskiej, czyli 7 kwietnia, o godz. 22.00 w HBO. Serial będzie również dostępny w serwisach HBO OD i HBO GO.
2018-12-11 12:56:03
Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, marketingowe i operacyjne w zakresie planowania i realizowania działań marketingowych i komunikacyjnych w ramach projektu Kuchnia Jogurtowa.
2018-12-11 12:51:29
Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu
2018-09-18 13:54:08
Kampania reklamowa PZU pokazuje jak ważna jest widoczność dziecka na drodze.
2018-08-20 16:06:21
Managerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów Client Service’owych UM. Powstałe teamy są większe i znacznie silniejsze.
2018-07-27 14:49:44
To był jeden z takich dni, których nie można zapomnieć. 19 lipca br. zamknęliśmy biuro i ruszyliśmy pomagać innym.
Strona 1 z 15 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401