Kampania promocyjna czwartego sezonu serialu HBO Gra o tron

Od 24 marca trwa kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron.  Kampania reklamowa pojawi się m.in. na platformach społecznościowych, platformach VOD, w serwisach filmowych i Youtube oraz ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Kampania promująca kolejny sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Jej pierwsza część - teaserowa została zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka i wystartowała 10 lutego br. Drugi etap kampanii ruszył w ostatnim tygodniu marca.

Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD,  portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook). Działania wspierające premierę pojawią się także w serwisach gromadzących fanów fantasy i miłośników bestsellerowej sagi George’a Martina (np. kwietniowe wydanie Nowej Fantastyki pojawi się ze specjalnie okładką). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora).

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron, to kolejny projekt, który po serialu Detektyw został powierzony Universal McCann. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director w Universal McCann wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Radosławem Małyską.

Dla przypomnienia

Polska premiera kultowego serialu HBO odbędzie się już dzień po premierze amerykańskiej, czyli 7 kwietnia, o godz. 22.00 w HBO. Serial będzie również dostępny w serwisach HBO OD i HBO GO.
2017-04-26 11:04:04
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
2017-03-30 10:34:15
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
2017-03-24 10:54:33
UM opublikował wyniki kolejnej fali trackingu social mediów:"The Meaning of Moment. Wave 9". Nowym elementem badania jest określenie MOMENTÓW, które dają markom lepsze możliwości komunikacji.
2017-03-23 14:37:26
"Wirtualne Media" piszą o nas: UM przejął budżet PZU i Link4 od Publicis Media
2017-03-19 20:08:45
Natalia Hatalska opublikowała kolejną edycję TrendBooka. W tym roku tematem przewodnim raportu jest PORZECZYWISTOŚĆ. Partnerem raportu, od samego początku, jest dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
Strona 1 z 11 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401