Kampania promocyjna czwartego sezonu serialu HBO Gra o tron

Od 24 marca trwa kampania promująca nowy sezon serialu Gra o tron.  Kampania reklamowa pojawi się m.in. na platformach społecznościowych, platformach VOD, w serwisach filmowych i Youtube oraz ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Kampania promująca kolejny sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Jej pierwsza część - teaserowa została zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka i wystartowała 10 lutego br. Drugi etap kampanii ruszył w ostatnim tygodniu marca.

Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD,  portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook). Działania wspierające premierę pojawią się także w serwisach gromadzących fanów fantasy i miłośników bestsellerowej sagi George’a Martina (np. kwietniowe wydanie Nowej Fantastyki pojawi się ze specjalnie okładką). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora).

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron, to kolejny projekt, który po serialu Detektyw został powierzony Universal McCann. Nad sprawnym przebiegiem kampanii czuwa: Elżbieta Kręt, Group Account Director w Universal McCann wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Radosławem Małyską.

Dla przypomnienia

Polska premiera kultowego serialu HBO odbędzie się już dzień po premierze amerykańskiej, czyli 7 kwietnia, o godz. 22.00 w HBO. Serial będzie również dostępny w serwisach HBO OD i HBO GO.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401