2 Impactory dla Universal McCann!

Podczas gali tego prestiżowego i najstarszego konkursu firm i projektów polskiego przemysłu reklamowego, która odbyła się 1 marca, UM został nagrodzony w 2 kategoriach: Dom Mediowy Roku 2011 i Projekt Badawczy Roku 2011, zrealizowany wspólnie z Domem Badawczym Maison. W uzasadnieniu Akademii Mediów i Reklamy czytamy, że firma została doceniona za: „za dobre i skuteczne strategie reklamowe; za przeprowadzenie spektakularnych kampanii reklamowych, za profesjonalizm, czy spójność wizerunku z hasłem curious minds for suprising results”.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401