2 Impactory dla Universal McCann!

Podczas gali tego prestiżowego i najstarszego konkursu firm i projektów polskiego przemysłu reklamowego, która odbyła się 1 marca, UM został nagrodzony w 2 kategoriach: Dom Mediowy Roku 2011 i Projekt Badawczy Roku 2011, zrealizowany wspólnie z Domem Badawczym Maison. W uzasadnieniu Akademii Mediów i Reklamy czytamy, że firma została doceniona za: „za dobre i skuteczne strategie reklamowe; za przeprowadzenie spektakularnych kampanii reklamowych, za profesjonalizm, czy spójność wizerunku z hasłem curious minds for suprising results”.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
2017-06-01 14:34:28
IPG Mediabrands, do której należy UM, jest najwyżej ocenioną grupą domów mediowych, wynika z danych raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017", opracowanego przez "Media i Marketing Polska".
2017-05-22 12:59:38
„Nie zawsze Ci się upiecze” i „Nie zawsze ujdzie Ci na sucho” – przestrzega w nowej kampanii marketingowej PZU. Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
2017-05-22 11:34:05
Nowe stanowiska objęli Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401