Promocja SEAT-a Ibizy w internecie

8  maja 2012 rozpoczęła się internetowa kampania nowego SEAT-a Ibizy. Kampania realizowana dla Iberia Motor Company SA potrwa do 30 czerwca.
 
Celem działań w Internecie jest zaprezentowanie nowej odsłony kultowego modelu IBIZA oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapisania się na jazdę próbną za pośrednictwem formularza, który można wypełnić w sieci. W kampanii wykorzystywane są m.in. programy afiliacyjne oraz SEM.
 
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Kreacje przygotowała agencja MarketShare.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
2017-09-19 11:39:49
Dla ponad 40 proc. polskich internautów media społecznościowe są nieodłączną częścią ich życia, a 36 proc. użytkowników sieci boryka się z FOMO*. Czym dla Polaków są media społecznościowe, do czego ich używają i jak Polacy wypadają na tle globalnych danych? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym wydaniu raportu Wave 9, przygotowanym przez UM (IPG Mediabrands).
2017-08-29 12:25:26
Dom mediowy wygrał obsługę muzycznego serwisu streamingowego Spotify.
2017-08-22 12:25:31
Producent prowadzi akcję reklamową szczoteczek do zębów dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
2017-06-27 13:14:18
Kampania o.b.® – „Mówmy otwarcie” nagrodzona statuetką w konkursie Golden Arrow.
Strona 1 z 13 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401