Promocja SEAT-a Ibizy w internecie

8  maja 2012 rozpoczęła się internetowa kampania nowego SEAT-a Ibizy. Kampania realizowana dla Iberia Motor Company SA potrwa do 30 czerwca.
 
Celem działań w Internecie jest zaprezentowanie nowej odsłony kultowego modelu IBIZA oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapisania się na jazdę próbną za pośrednictwem formularza, który można wypełnić w sieci. W kampanii wykorzystywane są m.in. programy afiliacyjne oraz SEM.
 
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Kreacje przygotowała agencja MarketShare.
2018-03-20 15:40:11
Za planowanie i zakup mediów do najnowszej kampanii Oranżady Hellena odpowiada UM.
2018-01-03 12:25:54
Oranżada Hellena włączyła się do akcji charytatywnej Mokołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat.
2017-12-01 12:42:52
Brąz dla UM i Reprise za kampanię „Czego szukasz w Święta? | English for beginners", zrealizowaną dla Allegro.
2017-10-24 16:13:35
Kampania "Mówmy otwarcie", zrealizowana na zlecenie Johnson & Johnson dla marki O.B. zoostała nagrodzona srebrną Effie.
2017-10-16 12:29:06
UM realizuje kampanię wspierającą nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, marki Dermika.
Strona 1 z 14 > >>

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401