http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/cloudpower_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Microsoft Cloud Power

Szybki rozwój nowych technologii informacyjnych i towarzyszący mu proces wirtualizacji sprawiają, że dostęp do zaawansowanych usług informatycznych nie wymaga już posiadania specjalistycznego oprogramowania i infrastruktury.

Istnienie chmur obliczeniowych pozwala użytkownikom na korzystanie z usług, aplikacji, oprogramowania i wirtualnych zasobów w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu podłączonym do Internetu. Płacąc wyłącznie za użytkowanie konkretnej usługi, nie ponosimy kosztów zakupu pełnej licencji oprogramowania. To proste.

Ale jak przekonać sceptycznych konsumentów,
by dla wygody, oszczędności i bezpieczeństwa
ulokowali swoje dane w wirtualnej chmurze?

Z uwagi na specyfikę grupy docelowej oraz consumer insight - specjalistów IT jako technologicznych trendsetterów lansujących nowoczesne rozwiązania - postanowiliśmy w innowacyjny sposób wykorzystać interaktywne media cyfrowe.

W tym celu stworzyliśmy nowe formaty reklamowe,
które nie tylko angażowały uwagę potencjalnego konsumenta,
ale także dostarczały mu praktycznych informacji o produkcie
i jego zaletach.



Jako pierwsi wprowadziliśmy edukacyjny NEWS STREAMER:
interaktywny banner zawierający leady krótkich tekstów informacyjnych wyświetlanych w rozwijalnej ramce.

Czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Computing Cloud,
ale boicie się zapytać...

Kreację formatu News Streamer przygotował dla nas Business Ad Network.

Częsta aktualizacja newsów, przystępna forma
i praktyczne wskazówki dla użytkowników
to spójna komunikacja o produkcie i powiązanych z nim usługach.

Krótko i na temat. Ale z głową w chmurze.

Efekt? 
Moc chmury obliczeniowej w Polsce spektakularnie wzrosła!

Nasza kampania, wykorzystując nowe media 
i innowacyjne formaty, zapewniła nam 
100% dotarciedo grupy docelowej.
Ponad 400 000 osób zostało skutecznie przekierowanych
na stronę docelową kampanii (> 400 tys suc). Wzrosła nie tylko świadomość atrybutów produktu,
ale także zainteresowanie ofertą 
u ponad 75% dyrektorów i kierowników IT. Głównymi argumentami za wprowadzeniem chmury
na polskim rynku okazały się: optymalizacja kosztów,
szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań.* Coraz więcej polskich firm i użytkowników indywidualnych korzysta z zasobów programowych Cloud Power i bezpiecznie powierza chmurze swoje dane.