Logo

Wave7

Raport Wave7 - wersja angielska

Raport Wave7 - wersja polska

Informacje prasowe

 

UM wygrywa przetarg na obsługę WSP Społem

 
Dom mediowy UM będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię reklamową produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
 
Dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę mediową jednej z kampanii reklamowych produktów firmy Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem”. Współpraca dotyczy działań sponsoringowych dla Musztard i Ketchupów Kieleckich. Działania promocyjne zaplanowane są na maj br.  Bliższe szczegóły na temat konkursu oraz wartość budżetu nie są znane.

Dom mediowy UM należy do międzynarodowej sieci IPG Mediabrands; UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studios (branded content), Reprise Media (SEM/SEO, afiliacje, mobile performance), Mediabrands Analytics (modelowanie atrybucyjne i ekonometryczne ), Mediabrands Social (content&paid). Więcej informacji na stronie: www.universalmccann.pl. Wśród klientów UM są m.in.: Johnson & Johnson, Grupa Allegro, Grupa Bakoma, Media Saturn Holding, Colian.

 

Jogurtowe inspiracje Bakomy

Producent rozpoczyna kilkumiesięczną akcję reklamową jednego z najważniejszych swoich produktów – Jogurt Naturalny Gęsty. Na potrzeby kampanii przygotowano kilkadziesiąt filmów. Za pomysł i realizację projektu odpowiada UM (IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Studios.

W pierwszej połowie marca br. rusza całoroczna akcja promocyjna jednego z kluczowych produktów Bakomy - Jogurt Naturalny Gęsty. Całoroczna kampania została tak zaplanowana, aby produkt wpasował się w odpowiednie momenty życia konsumentów. Takie podejście do komunikacji jest zgodne z procesem Moments Planning, będącego podstawą budowania strategii reklamowej przez dom mediowy UM.

W komunikacji wykorzystano jeden z najbardziej popularnych trendów, jakim jest moda na gotowanie. Przygotowywanie posiłków stało się pasją Polaków. Jeśli popatrzymy na kilka ostatnich ramówek głównych stacji telewizyjnych to spośród 30 programów rozrywkowych aż 6 stanowią programy kulinarne: „MasterChef Junior”, „MasterChef”, „Hell’s Kitchen”, „Kuchenne rewolucje”, „Ugotowani”, „Top Chef”. Potencjał tego zjawiska widoczny jest także w internecie. Najczęściej odwiedzany kanał kulinarny na YouTube – „Kocham Gotować” – zanotował w październiku ub.r. ponad 1,7 mln odsłon. Jednocześnie 15 najpopularniejszych kanałów na YT o tematyce kulinarnej wygenerowało, w tym samym czasie, łącznie ponad 6 mln odsłon.  - Moda na gotowanie jest szczególnie bliska grupie docelowej produktu Bakomy. Według badań TGI 47 proc. kobiet powyżej 30. roku życia deklaruje uwielbienie dla gotowania, a 57 proc. korzysta z przepisów. Jeśli popatrzymy na to, kto decyduje o codziennych zakupach, to aż 92 proc. pań przyznaje się, że to one są decydentami – mówi Agnieszka Barańska, media manager w UM.

Głównym kanałem komunikacji wykorzystanym w najnowszej kampanii Bakomy będzie Facebook.  Na potrzeby akcji zespół UM i Mediabrands Studios przygotował 40 filmów, w których pokazuje różnorodne przepisy na wykorzystanie jogurtu w potrawach. Produkcje inspirowane są jednym z najpopularniejszych fanpage’y kulinarnych Tasty. Przy realizacji filmów zastosowano ujęcia „z lotu ptaka”. Same filmy prezentują przepisy, które są łatwe do przyrządzenia (z produktów, które można kupić w każdym sklepie) i przede wszystkim możliwe do wykonania w warunkach domowych.

Dodatkowo do udziału w kampanii produktów marki Jogurt Naturalny Gęsty zostanie zaangażowanych około 20 influencerów. Za produkcję filmów odpowiada studio ClipShop.

Najnowsza kampania jogurtu rozpoczyna się 8 marca br. Kolejne filmy będą publikowane raz w tygodniu, a ich zawartość będzie adekwatna m.in. do pory roku, wyjątkowego momentu związanego np. ze świętami. Kampania potrwa do końca tego roku.

 

 

Soraya wraca z reklamą do telewizji

Producent kosmetyków szykuje dużą kampanię reklamową linii Soraya Intensywna Naprawa. Za jej obsługę mediową odpowiada UM (IPG Mediabrands).

 

Soraya (Orkla Care) wkrótce rozpocznie kampanię reklamową jednej ze swoich najważniejszych linii kosmetyków dla kobiet Soraya Intensywna Naprawa. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji. Działania reklamowe w tym medium ruszą 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Spoty zostaną wyemitowane w największych stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

 

Najnowsza kampania reklamowa Soraya Intensywna Naprawa obejmie, oprócz telewizji, także działania w prasie i Internecie.

Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”.

Działania reklamowe w Internecie obejmą promocje w serwisach VOD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google. 

Cała kampania potrwa aż do końca kwietnia br. Za całość obsługi mediowej linii Soraya Intensywna Naprawa odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

 

 

Soraya Intensywna Naprawa to pierwsza linia kremów dla kobiet z przełomowym konceptem naprawy zniszczonych (poprzerywanych) w procesie starzenia struktur skóry. Głównym elementem naprawczym preparatów Intensywna Naprawa są: koncentrat z „serca” algi WAKAME oraz zaawansowane, przeciwstarzeniowe składniki infuzyjne nowej generacji.  Dzięki tym substancjom skóra jest  naprawiona od wewnątrz, w rezultacie odzyskuje jędrność, a na powierzchni skóry zmarszczki są mniej widoczne. Twarz odzyskuje naturalnie pogodny i młodszy wygląd.

Nowa propozycja marki Soraya  to zaawansowana pielęgnacja przeciwstarzeniowa, skierowana do wszystkich kobiet po 40 roku życia tj. 40+, 50+, 60+, 70+ , które oczekują odbudowy i regeneracji, oraz odżywienia i wygładzenia zmarszczek.

 

Dom mediowy UM jest częścią międzynarodowej sieci IPG Mediabrands; UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studio (branded content), Reprise Media (mobile performance), Mediabrands Analytics (analityka ekonometryczna), Mediabrands Science (badania i strategia marek). Więcej informacji na stronie: www.universalmccann.pl.

 

 

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401