http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/mastercard_avanti_jpg_310x170_crop_q95.jpg

MasterCard + Avanti

Naszym wyzwaniem była edukacja w zakresie płacenia kartą kredytową MasterCard w centrach handlowych oraz budowa atrybutów marki tej karty w powiązaniu z zakupami. Komunikację oparliśmy na stworzeniu nazwy akcji, w którą wpisana jest nazwa firmy MasterCard. Postanowiliśmy współpracować z wiodącym pismem shoppingowym na rynku polskim. III edycja Mistrzostw Polski w zakupach Avanti i MasterCard składała się z eliminacji w 6 centrach handlowych w całej Polsce oraz Wielkiego Finału w Złotych Tarasach w Warszawie. Cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem - na eliminacje przyszły tłumy! Kampania promująca to wydarzenie wykorzystywała mix mediów: TV, radio, outdoor, Internet- mailing oraz prasę – Gazetę Wyborczą i magazyny life-stylowe oraz nośniki dostępne w centrach handlowych. Wielki Finał był szeroko komentowany na antenie Radia Eska oraz Radia 94FM, a relacje z niego pojawiły się w Dzień Dobry TVN oraz Polsat Cafe. Prawie 1000 osób zarejestrowało się na stronie www.avantimoda.pl , 801 osób zgłosiło się do konkursu MasterCard, 260 osób odpowiedziało prawidłowo na pytanie konkursowe, prawie 500 osób wzięło udział w półfinałach, a 23 osoby w Wielkim Finale.