http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/lot_otworzsie_jpg_310x170_crop_q95.jpg

LOT - Wakacyjne oferty

W okresie maj / czerwiec Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowe loty w atrakcyjne dotąd mało znane i popularne miejsca. Naszym wyzwaniem było poinformowanie o nowej ofercie w taki sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji i kontekstowo wykorzystać przestrzeń miejską za niewielki, dostępny na tę kampanię budżet. Kampania kierowana była do osób, które, mogą i chcą wyjechać na wakacje lub nawet weekend, ale brak im pomysłów dokąd mogłyby się udać.

Postanowiliśmy „otworzyć” nowe możliwości i pokazać nowe połączenia w atrakcyjnych cenach, w dość niekonwencjonalny sposób. Na szlabanach wjazdowych do biurowców, komunikowaliśmy ofertę LOT-u z hasłem „LOT otwiera nowe połączenia”. Kontekstowe wykorzystanie szlabanu wjazdowego wyróżniło LOT na tle konkurencji.

Nośnik reklamowy w postaci szlabanu pozwolił nam być blisko naszych potencjalnych klientów. Pokazał również Linie Lotnicze LOT jako markę, która dostarcza gotowych i atrakcyjnych rozwiązań, a także może być inspiracją dla swoich klientów.