http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/lot_niemamnie_jpg_310x170_crop_q95.jpg

LOT - Poleciałem na wakacje

W okresie maj / czerwiec Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły loty czarterowe do atrakcyjnych miejsc wakacyjnych (Grecja, Hiszpania, Cypr, Wyspy Kanaryjskie). Naszym wyzwaniem było poinformowanie o nowej ofercie w taki sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji i kontekstowo wykorzystać przestrzeń miejską za niewielki, dostępny na tę kampanię budżet.

Naszą ideę komunikacji oparliśmy na zwróceniu uwagi na działania innych lub osób z naszego otoczenia. Postanowiliśmy pokazać ludziom, jak wiele osób z ich najbliższego otoczenia wyjechało już na wakacje. Do tego celu stworzyliśmy nowy, niestandardowy nośnik reklamowy. Zapakowaliśmy stojące na parkingach przy centrach biznesowych samochody w pokrowce z hasłem „Nie ma mnie … poleciałem na wakacje”.

Kampania była bardzo zauważalna. Wykorzystując nowatorskie rozwiązanie przełamaliśmy schemat komunikacji innych linii lotniczych. Wyróżniliśmy ofertę LOT-u na tle konkurencji pokazując jednocześnie niestandardowe i kontekstowe wykorzystanie przestrzeni miejskiej.