http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/ie8_surfuj_jpg_310x170_crop_q95.jpg

IE8 - surfuj bezpiecznie

Po sukcesie pierwszej w Polsce kampanii wizerunkowej przeglądarki IE8 (wiosna 2010) firma Microsoft zdecydowała o kontynuowaniu działań wizerunkowych, których celem byłoby budowanie zaangażowania i relacji z konsumentem. My musieliśmy znaleźć takie aktywności, które będą w sposób niestandardowy promować IE8.

Zaangażowaliśmy Internet Explorer8 jako sponsora imprez z cyklu „Ibiza na Maxxxa2010”w wybranych klubach w Polsce. W radio RMF Maxxx odbywały się również działania antenowe dotyczące bezpieczeństwa w sieci oraz konkurs z nagrodami od Microsoft. Animatorzy akcji „Ibiza na Maxxxa” umilali czas wypoczywającym na plażach, zapraszając do różnych konkursów. Żółte webkioski z logo IE8 ustawione na plażach dawały możliwość bezpłatnego i bezpiecznego surfowania w Internecie. Przy wjazdach do nadmorskich kurortów oraz przy wejściach na plaże pojawiły się billboardy w kształcie deski surfingowej.

Po raz pierwszy przeglądarka „wyszła” z sieci. 29.000 osób wzięło udział w imprezach klubowych organizowanych w ramach akcji „Ibiza na Maxxxa”, około 9000 osób miało kontakt z animatorami akcji na plażach, około 200.000 osób skorzystało z webkiosków.