http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/hasbro_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Hasbro

Zwiększenie sprzedaży gier planszowych Hasbro, poprzez budowanie świadomości i wartości gier planszowych dla dzieci i rodziny. 

Gry planszowe rozwijają, edukują, budują relacje rodzinne i są świetnym sposobem na spędzanie razem czasu – musieliśmy to pokazać ! 

Tylko 7% Polaków deklaruje, że aktywnie spędza czas ze swoją rodziną. Większość Polaków przez szybki i aktywny tryb życia nie zdaje sobie sprawy, że traci coś bardzo ważnego, kontakt ze swoimi dziećmi i rodziną. Często telewizja staje się główną rozrywką, głównie przez brak pomysłów, jak inaczej można spędzić wspólnie czas 

Uświadomić Polakom problem i pokazać rozwiązanie.

Spójna strategia komunikacji 360° angażująca Dorotę Zawadzką – najpopularniejszą polską nianię, która najlepiej wie jak powinno się dobrze wychowywać dzieci.

Dorota Zawadzka – twarzą kampanii pod hasłem „Wieczór gier rodzinnych” -  wyjaśnia  wartości  i możliwości gier planszowych Hasbro.