RAM™ (relevant awareness measurement) - badanie ukrytego wizerunku marek

Zwiększenie siły marki poprzez wybór najlepszej strategii

  • Określenie kluczowych postaw względem marki i marek konkurencyjnych
  • Szczegółowa analiza silnych i słabych stron badanych mare
  • Wizerunkowa mapa rynku
  • Wskaźnik siły marki
Zobacz wideo

RAM ™

Relevant Awareness Measurement

Pobierz materiały o RAM

Realizacja

  • Badanie on-line
Więcej
  • Dedykowana aplikacja do realizacja badania
  • Krótki czas realizacji dzięki wystandaryzowanej technologii
  • Brak zniekształceń wynikających z interakcji z ankieterem w eksperymentach naukowych w psychologii

Wyniki

  • Atrybuty unikatowe dla marki
  • Atrybuty generyczne dla kategorii
Więcej
  • Szczegółowa analiza silnych i słabych stron badanych marek
  • Wizerunkowa mapa rynku
  • Korelacja wizerunków poszczególnych marek
  • Wskaźnik siły marki
  • Analiza lojalności klientów badanych marek

Zastosowanie

  • Potencjał i kierunki rozwoju marki
    reakcje automatyczne + czasy reakcji
  • Tracking wizerunku marki
Więcej
  • Wybór najskuteczniejszej kopii TV pod względem budowania wizerunku marki
  • Analiza różnych grup celowych
  • Opracowanie precyzyjnego briefu komunikacyjnego
  • Dobór odpowiednich mediów, celebrytów, product placement, akcji sponsoringowych

Metodologia

  • Badania pozadeklaratywne
    reakcje automatyczne + czasy reakcji
  • Badania świadomości atrybutów marki
Więcej
  • Zastosowanie specjalnej formuły zadawania pytań oraz pomiarczasów reakcji umożliwia dotarcie do automatycznych postaw konsumentów (i wyjście poza deklaracje)
  • Zweryfikowana metodologia, bazująca na naukowej wiedzy dotyczącej funkcjonowania człowieka oraz na metodach badawczych z powodzeniem stosowanych w eksperymentach naukowych w psychologii
 

Metodologia opracowana przy współpracy z :

Shopper Sciences. Badanie ścieżki zakupowej

Efektywne dotarcie do konsumenta poprzez wybór odpowiednich źródeł komunikacji i optymalizację treści

Całościowy opis procesu zakupowego dostarczający cennych wskazówek dla budowania strategii mediowej i komunikacyjnej. Analiza ponad 40 różnych kanałów komunikacji.

  • Ile trwa proces podejmowania decyzji o zakupie
  • Z jakich źródeł konsumenci korzystają
  • Jakich informacji poszukują
  • Jaki jest impakt poszczególnych touchpointów na zakup
Zobacz wideo

Modelowanie Ekonometryczne

Optymalizacja inwestycji mediowych poprzez symulacje scenariuszy i weryfikację

  • Analizy umożliwiają określenie optymalnego poziomu wydatków w danym medium
  • Wysokie dopasowanie modeli (>95%)
  • Porównanie różnych strategii mediowych pod kątem wyniku sprzedażowego
  • Możliwość wyodrębnienia efektu bazowego i bezpośredniego efektu reklamy
  • Aplikacja internetowa z dedykowanym modelem bezpośredni dostęp do modelu oraz możliwość symulacji różnych poziomów inwestycji

EyeTracking - ocena efektywności percepcyjnej komunikacji

Zwiększenie ROI poprzez optymalizację layoutów reklamowych

  • Szczegółowa analiza efektywności wizualnej komunikacji prasowej, outdoorowej, online, opakowań, ulotek, stron internetowych etc, a także bodźców video
  • Określenie, czy materiał ma potencjał do wybicia się z clutteru (widoczność na tle konkurencji)
  • Weryfikacja siły brandingu
  • Analiza widoczności poszczególnych elementów i identyfikacja atraktorów uwagi
  • Określenie zainteresowania poszczególnymi elementami komunikatu
Zobacz wideo

UNIVERSAL MCCANN
ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
um.warsaw@umww.com
tel. (+48 22) 60 76 400
fax: (+48 22) 60 76 401