http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/cover-bakoma.png

Bakoma - #TwistYourLife

Wyzwanie:

Zaciekawić millenialsów – grupę celową którą charakteryzuje różnorodność, spontaniczność, autentyczność, żyją chwilą i lubią wyzwania. Zależało nam aby wpisać się w ważne dla nich momenty i budować w ten sposób doświadczenia z marką jogurtów Twist.

Strategia:

Pokaż nam jaki jesteś.

W ramach kampanii zachęciliśmy millenialsów, aby podzieli się z nami radosnymi momentami  ze swojego życia. Chcieliśmy dać im platformę na której mogliby pokazać jacy są, co lubią -  bez pozowania i pogrywania. Nie daliśmy im żadnych tematycznych ograniczeń. Do naszej aplikacji mogli wrzucać video i zdjęcia. Najpopularniejsze zgłoszenia mogły liczyć na drobne nagrody.

Partnerem akcji była Eska. Kampania emitowana była zarówno w formie spotów jaki i zapowiedzi prezenterów we wszystkich mediach naszego partnera: w Eska TV, Radio Eska, fanpage partnera i marki. 

Rezultaty:

W ciągu 3 tygodniowej akcji zanotowaliśmy rekordowe 1344 zgłoszeń.  Dla porównania Wakacyjna Mapa Polski - największa letnia akcja stacji ESKA Summer City zanotowala przez 2 miesiące 1 050 zgłoszeń.