http://www.universalmccann.pl/uploads/images/siteimg/2015/projekty/miniatury/aviva_jpg_310x170_crop_q95.jpg

Aviva - edukuje kierowców

W trakcie trwania kampanii Aviva dla kierowców postanowiliśmy po raz pierwszy wspólnie z warszawską policją w sposób niestandardowy bezpośrednio dotrzeć do kierowców. Chcieliśmy przekonać, że konsekwencje brawurowego zachowania na drogach mogą być dramatyczne, warto się ubezpieczać, a także jeździć zgodnie z przepisami.

11 maja 2010 między 9:00 – 17:00 na Wisłostradzie – bardzo ruchliwej ulicy w Warszawie policja zatrzymywała kierowców, którzy jeździli niezgodnie z przepisami. Zatrzymani kierowcy mieli do wyboru przyjęcie mandatu lub przejście testu w symulatorach. Wykorzystaliśmy 2 symulatory – symulator zderzeń oraz symulator dachowania. Obydwa urządzenia wzbudzały niesamowite poruszenie i stanowiły ogromną atrakcję! Aviva patronowała akcji. Żółte naklejki z logo Aviva na symulatorach oraz żółty roll up reklamowy przyciągały uwagę. Przedstawiciel Aviva zbierał dane każdej osoby, która wzięła udział w akcji i przetestowała się w symulatorze.

Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem kierowców, przechodniów, rowerzystów, a także mediów. Radio dla Ciebie, TVN Warszawa oraz TVP zainteresowane naszymi działaniami zrobiły reportaże z akcji, które były emitowane na antenach tych stacji.